Osnovnošolsko
Education
At this age, children start learning to take responsibility for their learning. In this suitably prepared environment – the classroom – the work either independently or in small groups, guided by their teachers.

DAN ODPRTIH VRAT

Individualni ogledi prostorov ter predstavitve metode dela potekajo skozi celotno šolsko leto.

Zaradi lažje organizacije vas prosimo za prijavo na info@svetmontessori.si ali na +386(0)41 486 998

Kako poteka pouk v šoli montessori?

NAMESTO KLASIČNIH RAZREDOV IMAMO TRIADE

 
Classrooms are mixed in terms of age, usually there are at least three age groups. Such classrooms offer a more dynamic social environment, where children learn from each other, help each other and exchange experiences. Later in life, in fact, we tend to meet and work with groups that include people of different walks of life and with different views. 
 

In the first triennial (age 6 to 9), children work a lot with development materials. The suitably prepared environment is divided into the following fields: music and figurative art, mathematics, geometry, languages, history, geography, and biology; and children also have many occasions for exploring the world outside of their classroom.

The role of the adult in a drugi triadi (starost od 9 do 12 let) children have the chance to tackle deeper analyses, to work in small groups, to learn from one another and consult their teachers if necessary. Classes include seminars that include debates and discussions. Their education partly includes technology that’s used for research, communication and creative expression.

NI ŠOLSKEGA ZVONCA
 

Zvonjenja, ki naznanja začetek ali konec šolske ure, v okolju montessori ne poznamo. Otrok sledi svojemu naravnemu toku in si lahko prosto izbere svoje delo. Material vzpodbuja aktivno soočanje otroka z učno vsebino in krepi celostno učenje z vsemi čutili. Oblikovan je tako, da otroku omogoča avtonomnost in nadzor med samim delom ter posledično sprejemanje odgovornosti za delo in prepoznavanje napak. Vloga učitelja je, da zanj pripravi ugodno okolje s primernimi materiali, ga pri učenju opazuje in ga po potrebi pri delu podpira in usmerja.

 

PREDSTAVITVE UČITELJA

Namesto klasičnih ur v montessori šoli otrok novo snov predstavi preko t.i. predstavitev, ki učence spoznavanjo z montessori materiali, ki znanje poglabljajo oz. otroke spodbudijo k raziskovanju manj poznanih področij. 

 


DNEVNIK DELA

Učenci skupaj z učiteljem svoje dnevno delo organizirajo s pomočjo dnevnika, glede na cilje, ki jih zastavijo skupaj z učiteljem. Otroci s tem začenjajo prevzemati odgovornost za svoje učenje. V pripravljenem okolju – učilnicah – delajo ali samostojno ali v manjših skupinah z učitelji. Učni načrt je skrbno naravnan za doseganje določenih rezultatov. V tem obdobju otrok razvije samozavest in samodisciplino, kar je potrebno za kasnejše bolj abstraktno učenje.

SAMOSTOJNO, A POD BUDNIM OČESOM

Res je, da otrok samostojno izbira materiale. A učitelj skrbno bdi nad napredkom in predelano snovjo in skrbi, da učenec tekom triade obdela in osvoji vse potrebno znanje.

ZAKAJ MONTESSORI?

SODELOVANJE

Classrooms are mixed in terms of age, usually there are at least three age groups. Such classrooms offer a more dynamic social environment, where children learn from each other, help each other and exchange experiences. Later in life, in fact, we tend to meet and work with groups that include people of different walks of life and with different views.

ČAS NI OMEJEN

The Montessori environment doesn’t have the typical bell announcing the beginning and end of a school period. Children follow their own natural flow. Each child is free to choose their own work. Teachers observe attentively, but they try not to interrupt the child’s work. When children have the chance to take part in sensible and interesting activities, they reach a high level of concentration. This gives them a soothing kind of satisfaction and eagerness for advancement and learning.

BREZ ŠOLSKIH KLOPI

Montessori prostori so svetli, odprti, že sam prostor kaže, da je pristop osredotočen na otroka. Otroci se morajo gibati, še posebej v zgodnjem otroštvu je to zelo pomembno. Gibanje spodbuja razvoj možganov, mišljenje in učenje. Otroci v učilnicah montessori se lahko odločijo za delo za mizami, na tleh na preprogi ali zunaj. Tipičnih šolskih klopi, kot jih poznamo iz tradicionalnega šolstva, ni.

BREZ OCENJEVANJA

Ni ocen, zvezdic in preverjanj znanja, kot ga poznamo v tradicionalnem šolskem okolju. Učenje temelji na notranji motivaciji. Pomembno je, da se otrok uči zaradi lastnega zanimanja in ne zaradi potrebe po dobri oceni. Veščine, ki jih otroci usvojijo v šoli, morajo biti osmišljene in dobra popotnica za bodoče življenje.

IN DOMAČE NALOGE?

In the Montessori environment, children do most of the work at school. Homework is rare and mostly voluntary. At home, children can expand their knowledge, they can write short papers, do some research, and of course read as much as possible. 

NAPAKE SO V REDU

Z napakami ni nič narobe. Tudi latinski pregovor pravi: “Ko se motimo, se učimo. Učimo se na napakah.” Otroku moramo pustiti, da se sooči z napakami ter da jih sam popravlja. So potreben del učnega procesa. Materiali, s katerimi otroci delajo, imajo vgrajeno kontrolo napake in s tem omogočajo otrokom, da napake sami odkrivajo. 

CILJ JE PRIPRAVITI OTROKA NA ŽIVLJENJE

Maria Montessori was a great pioneer in the field of education. She considered the Montessori approach as education for life. The passion for life-ling learning and the skills that children acquire in a Montessori environment, apart from curricular knowledge, are very important for life in this fast- changing world.

Ali je montessori izobraževanje prava izbira za mojega otroka?

Zavod Svet montessori deluje kot izobraževanje na domu. Trenutno sprejemamo otroke od prvega do šestega razreda. Naše pedagoško osebje se bo z veseljem srečalo z vami in vam pomagalo razjasniti vse dvome. Zavedamo se, da imate starši veliko vlogo pri vzgoji in izobraževanju otrok, zato je za nas sodelovanje z vami temeljnega pomena.

 
 

1 korak

DAN ODPRTIH VRAT 

 

Individualni ogledi prostorov ter predstavitve metode dela potekajo skozi celotno šolsko leto. Zaradi lažje organizacije vas prosimo za prijavo na info@svetmontessori.si ali na +386(0)41 486 998

2 korak

HOSPITACIJE STARŠEV –
PRIDITE IN OPAZUJTE!

V kolikor vam je metoda všeč, vas povabimo, da se nam kot opazovalec pridružite med enim od šolskih dni in tako spoznate učitelje, metodo in način dela iz prve roke. 

3 korak

KONČNA ODLOČITEV JE OTROKOVA!

V okolju se mora predvsem dobro počutiti otrok. Preden se dokončno odločite za vpis pri nas, vašega otroka zato povabimo, da preživi dan z nami in tako preizkusi, ali mu sta mu okolje in način dela blizu.

Pogosta vprašanja in odgovori

Zavod Svet montessori je organiziran kot šolanje na domu. Svojega otroka formalno vpišete na OŠ Montessori v Ljubljani, pouk pa obiskuje pri nas.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Potrebujete dodatne informacije?

V kolikor imate vprašanja glede same metode, izobraževanja ali vas zanima vpis, smo vam na voljo preko spodnjega obrazca, na info@svetmontessori.si ali na +386(0)41 486 998.

ABOUT US

Zavod Svet montessori, šolstvo, Nova Gorica

Cesta 25. junija 1B, Kromberk

5000 Nova Gorica

subscribe to our newsletter

ABOUT US

Zavod Svet montessori, šolstvo, Nova Gorica

Cesta 25. junija 1B, Kromberk

5000 Nova Gorica

subscribe to our newsletter

Copyright © 2020 Svet montessori Nova Gorica. Design by Studio AF. All Rights Reserved

Copyright © 2020 Svet montessori Nova Gorica. Design by Studio AF

All Rights Reserved

EN