MONTESSORI
Hours
Group 1-3 years
Group 3-5 years
You are invited to

Have you ever wondered what Montessori looks like in practice and if it is the right method for your child? Come and get to know Montessori materials and pedagogy in a real Montessori kindergarten environment.

Urice montessori so namenjene otrokom, ki ne obiskujejo vrtca montessori in se organizirajo v dveh starostnih skupinah – od 1 – 3 let in od 3 – 5 let. Otroci bodo v ustrezno pripravljenem okolju ob spremstvu pedagogov montessori spoznavali delo z materiali in tako odkrivali nova področja (znanost, umetnost, zaznavnje, matematika, jezik).

KATERA PODROČJA SO OTROKOM NA VOLJO?

Na uricah montessori bodo otroci spoznavali delo z materiali iz naslednjih področij:

  • VSAKDANJE ŽIVLJENJE – aktivnosti, ki jih mora za življenje obvladati vsak, prilagojene otrokovi vellikosti in sposobnostim – pometanje, umivanje mize, prenašanje, prelivanje ipd.
  • ZAZNAVANJE – aktivnosti, ki spodbujajo uporabo vseh čutil – otip, vonj, vid, sluh, okus.
  • JEZIK – skozi karte in predmete se otrok sreča s poimenovanjem in prepoznavanjem različnih predmetov v okolju.
  • UMETNOST – raziskovanje pripomočkov za ustvarjanje – barvice, voščenke, tempera barve, slikanje na slikarskem stojalu ipd.
  • KOZMIČNA VZGOJA – začetki biologije in geografije, kjer otrok skozi materiale z raznimi sestavljankami spozna osnove, s katerimi se potem sreča tudi v šoli.

ZAKAJ URICE MONTESSORI?

V središču pristopa montessori je vedno otrok

Na svet pride z izjemno željo po učenju in odrasli mu moramo ponuditi okolje in orodja, s pomočjo katerih bo to željo lahko nahranil. V okolju montessori nič ni naključno. Prostor je zelo skladen in prijeten, materiali so izbrani s točno določenim namenom in so otroku vedno dosegljivi. V tako pripravljenem prostoru otroci delajo z večjo zbranostjo in notranjim nadzorom.

Otrok dela v svojem ritmu in ga med delom z materialom ne prekinjamo. Vloga učitelja je, da zanj pripravi ugodno okolje s primernimi materiali, ga pri učenju opazuje in ga po potrebi pri delu podpira in usmerja.

Material vzpodbuja aktivno soočanje otroka z učno vsebino in krepi celostno učenje z vsemi čutili. Oblikovan je tako, da otroku omogoča avtonomnost in nadzor med samim delom ter posledično sprejemanje odgovornosti za delo in prepoznavanje napak.

Pomagaj mi, da naredim sam!

Otrok ima naravno nagnjenost k temu, da se popolnoma posveti dejavnosti, ki mu ugaja. Opravilo si izbere sam in si zanj vzame toliko časa, kolikor ga potrebuje. Sledi svojemu lastnemu ritmu in želi delovati samostojno. S tem spozna, kaj vse lahko naredi sam in tako postaja vedno bolj samostojen, kar krepi njegovo pozitivno samopodobo in zaupanje vase.

The common thread of the Montessori education is, “Help me do it by myself. Show me how it’s done, but don’t do it for me. I can and I want to do it myself. Be patient so that I can figure it out myself.”

Skrbno pripravljeno okolje in materiali

V središču montessori metode je vedno otrok. Igrače so postavljene na nizkih policah, da jih otroci dosežejo. Med različnimi materiali in dejavnostmi otroci samostojno izbirajo ter tako odkrivajo svoje interese in zanimanja ter razvijajo številne življenjske spretnosti in veščine. 

Mistakes are okay

Cilj montessori metode je pripraviti otroka na življenje. Otroku moramo pustiti, da se sooči z napakami ter da jih sam popravlja. So potreben del učnega procesa. Materiali, s katerimi otroci delajo, imajo vgrajeno kontrolo napake in s tem omogočajo otrokom, da napake sami odkrivajo.

Od abstraktnega h konkretnemu

Montessori materiali so most med znanim in neznanim in otrokom omogočajo, da se počasi od konkretnega, temelječega na izkušnji razvijajo k vedno bolj abstraktni misli.

Druženje z vrstniki

Urice montessori predstavljajo priložnost za interakcijo z vrstniki ter postopno učenje sodelovanja v skupini.

 

URICE MONTESSORI VODI: Martin Batagelj

Iz ljubezni do dela z najmlajšimi se je po zaključku osnovne šole odločil za šolanje na programu predšolska vzgoja na Srednji šoli Veno Pilon Ajdovščina, kjer je pridobil temeljno strokovno znanje o vzgoji in razvoju predšolskega otroka ter z opravljanjem praktičnega usposabljanja pridobil delovne izkušnje. Tekom šolanja si je kot svoje življenjsko poslanstvo postavil delo z otroki, razvoj in psihologija otroka pa ga naravnost fascinirata. Po opravljeni maturi leta 2015 se je iz ljubezni do proučevanja in raziskovanja zgodovine odločil za študij le-te na Fakulteti za humanistiko na Univerzi v Novi Gorici, kjer je leta 2020 tudi diplomiral, zaključil pa je tudi izobraževanje za pedagoge montessori za otroke od 3 – 6 let. Kot rekreativni športnik in nogometni navdušenec je vedno pripravljen na rekreacijo – v glavnem »AKCIJO«.

POTEK SREČANJ

  • Srečanja so namenjena otrokom, ki ne obiskujejo vrtca montessori.
  • Skupina se srečuje tedensko, v obdobju 7 tednov se izvede uvodna ura + 6 srečanj.
  • Brezplačna uvodna ura traja 60 minut, preostala srečanja pa 90 min.
  • Cena šestih srečanj je 115 evrov.
  • Več informacij na info@svetmontessori.si ali na 041 486998. 
  • Informativne prijave sprejemamo tudi preko spodnjega obrazca.

Prihajajoči termini:

  • skupina 1 – 3 leta: jesen 2024 
  • skupina 3 – 5 let: oktober – november 2024 – več informacij

Če želite bit obveščeni o točnem terminu uvodnih ur in dodatnih razpisanih terminih, izpolnite spodnji obrazec:

Copyright © 2020 Svet montessori Nova Gorica. Design by Studio AF. All Rights Reserved

Copyright © 2020 Svet montessori Nova Gorica. Design by Studio AF

All Rights Reserved

EN