{"id":7770,"date":"2024-09-23T07:02:57","date_gmt":"2024-09-23T07:02:57","guid":{"rendered":"https:\/\/svetmontessori.si\/?p=7770"},"modified":"2024-10-15T11:58:53","modified_gmt":"2024-10-15T11:58:53","slug":"oktober-montessori-urice-3-5-let","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/svetmontessori.si\/en\/oktober-montessori-urice-3-5-let\/","title":{"rendered":"Montessori urice za otroke od 3 do 5 let – oktober!"},"content":{"rendered":"
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t
Sre\u010devali se bomo 1-krat tedensko, ob \u010detrtkih od 16:20 do 17:50, v prostorih vrtca na naslovu Cesta 25. junija 1b.<\/b><\/h5>
\u00a0<\/b><\/div>

Sre\u010danja so namenjena otrokom, ki ne<\/b> obiskujejo vrtca montessori.<\/u> Otroci bodo v ustrezno pripravljenem okolju ob spremstvu pedagogov montessori spoznavali delo z materiali in tako odkrivali nova podro\u010dja (znanost, umetnost, zaznavnje, matematika, jezik).<\/span><\/p>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t

\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t

Cena \u0161estih sre\u010danj je 115 evrov.
Ve\u010d informacij in prijave na\u00a0<\/span>info@svetmontessori.si<\/a>\u00a0ali na 041 486998 ali preko spletnega obrazca na dnu strani.
<\/span>Pohitite –\u00a0<\/span>\u0161tevilo mest je omejeno, minimalno \u0161tevilo prijavljenih je \u0161est.<\/i><\/p>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t

\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t

Pridite na brezpla\u010dno uvodno uro v \u010detrtek 17.10. ob 16.20.<\/p>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t

\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t

Uvodna ura bo trajala 60 minut, preostala sre\u010danja pa 90 min.
<\/span>Sre\u010dali se bomo 17. (uvodna ura) in 24. oktobra, 07., 14., 21. in 28. novembra ter 5. decembra.<\/span><\/p>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t

\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t
\n\t\t\t
<\/div>\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t

Na montessori uricah bodo otroci spoznavali delo z materiali iz naslednjih podro\u010dij:<\/span><\/p>

\"\ud83d\udc49\"<\/span> VSAKDANJE \u017dIVLJENJE – aktivnosti, ki jih mora za \u017eivljenje obvladati vsak, prilagojene otrokovi vellikosti in sposobnostim – pometanje, umivanje mize, prena\u0161anje, prelivanje ipd.<\/div>
\"\ud83d\udc49\"<\/span> ZAZNAVANJE – aktivnosti, ki spodbujajo uporabo vseh \u010dutil – otip, vonj, vid, sluh, okus.<\/div>
\"\ud83d\udc49\"<\/span> JEZIK – skozi karte in predmete se otrok sre\u010da s poimenovanjem in prepoznavanjem razli\u010dnih predmetov v okolju.<\/div>
\"\ud83d\udc49\"<\/span> UMETNOST – raziskovanje pripomo\u010dkov za ustvarjanje – barvice, vo\u0161\u010denke, tempera barve, slikanje na slikarskem stojalu ipd.<\/div>
\"\ud83d\udc49\"<\/span> KOZMI\u010cNA VZGOJA – za\u010detki biologije in geografije, kjer otrok skozi materiale z raznimi sestavljankami spozna osnove, s katerimi se potem sre\u010da tudi v \u0161oli.<\/div><\/div>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t

 <\/h1>\n

ZAKAJ MONTESSORI URICE?<\/h2>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t
\n\t\t\t
<\/div>\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t

V SREDI\u0160\u010cU PRISTOPA MONTESSORI JE VEDNO OTROK<\/span><\/h1>
\u00a0<\/div>

Na svet pride z izjemno \u017eeljo po u\u010denju in odrasli mu moramo ponuditi okolje in orodja, s pomo\u010djo katerih bo to \u017eeljo lahko nahranil.\u00a0V okolju montessori\u00a0ni\u010d ni naklju\u010dno. Prostor<\/b> je zelo skladen in prijeten, materiali <\/b>so izbrani s to\u010dno dolo\u010denim namenom in so otroku vedno dosegljivi. V tako pripravljenem prostoru otroci delajo z ve\u010djo zbranostjo in notranjim nadzorom.<\/span><\/p>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t

\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t

Otrok dela v svojem ritmu in ga med delom z materialom ne prekinjamo. Vloga u\u010ditelja je, da zanj pripravi ugodno okolje s primernimi materiali, ga pri u\u010denju opazuje in ga po potrebi pri delu podpira in usmerja.<\/p>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t

\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t

Material vzpodbuja aktivno soo\u010danje otroka z u\u010dno vsebino in krepi celostno u\u010denje z vsemi \u010dutili. Oblikovan je tako, da otroku omogo\u010da avtonomnost in nadzor med samim delom ter posledi\u010dno sprejemanje odgovornosti za delo in prepoznavanje napak. <\/span>
<\/p>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t

\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t